aknesiz cildim

Her 3 kadından biri akneye eğilimli cilt problemi yaşıyor ve bunun en önemli sebepleri arasında hormonal çalkantılar var.

Sen de başarabilirsin !

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2

Güzellik uykusu, lekeye eğilim gösteren cilde nasıl etki eder?

Bir günde gerçekten yeterli saatimiz yok. İşe gitmek, yemek pişirmek, spor salonuna gitmek, aileyle vakit geçirmek ve sosyalleşmeye çalışmak, geriye çok fazla zaman bırakmıyor! Bunların sonucunda, birçok insan günlerinin daha erken başladığını ve daha geç bittiğini düşünüyor.
Çoğumuzun hafta sonunu tamamen uyuyarak geçirmediği doğruysa da, karmaşık hayatlarımızda uyku her zaman ilk taviz verebildiğimiz şeydir. Ancak uyumak için sosyalleşmeyi feda etmek cildimizi daha iyiye götürür mü?

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2\mag\ffs2_mag_73451809.jpg

Uyku, lekeye eğilim gösteren cildimi nasıl etkiler?

'Güzellik uykusu' kesinlikle bir efsane değildir. Biz uyurken vücudumuz derideki toksinleri yok etmeye yardımcı olur ve cildimiz yeni görünüme kavuşur. Öyleyse uyku saatimizi kestiğimizde vücudun bu işlevleri yerine getirme yeteneğini önemli ölçüde düşürüyoruz.

Kızarıklık:

Uyku eksikliği veya uykunun kesilmesi stres hormonlarının artmasına neden olabilir. Bu, lekeye eğilimli ciltler için kötü bir haber, çünkü stres istenmeyen cilt koşullarına, özellikle de lekelerin oluşumuna sebep olabilir. Artmış olumsuz koşullar, lekelerin daha da artmasına ve hassaslığın artmasına neden olabilir..

Gece uygulamaları:

Gece uykusu, akneye eğilimli ciltler için bakımlarının etkili olması için en iyi zamanlardan biri.

Yastık kılıfınızı değiştirmek:

Bu belki bir gecede cildinizi tamamen onarabilecek bir yöntem değildir, ancak yeni lekelerin oluşmasını önleyebilir ve düşündüğünüzden daha yararlıdır. Yastık kılıfları, tıpkı makyaj fırçaları ve el havluları gibi, düzenli olarak temizlenmediğinde kirlenir ve yağlanır. Bu yüzden haftada en az 2 kez yastık kılıfını değiştirmek önemlidir.

Nasıl daha iyi bir gece uykusuna sahip olabilirim?

Peki güzel bir cildin anahtarı uykuysa, buna nasıl ulaşacaksınız?

Erken yemek yiyin:

Yeni başlayanlar için, uyku saatiniz yaklaşırken ağır bir yemek yemediğinizden emin olun. En son yemeğiniz en azından yatmadan birkaç saat önce olmalıdır. Ağır bir yemek ve akabinde hareketsizlik, vücudumuzun yediklerimizi kolay sindirmesi için ideal bir durum değildir; sindirim problemlerine ve uykuda kesintilere sebep olabilir.

Yatmadan önce ekranlardan kaçının:

Gece yarısı olmadan kendinizi rahatlamaya bırakmak mantıklıdır. Sizi harekete geçirecek unsurlar uyku hissiyatını öteler, uyuma sürenizi kısaltır.

Uyku sürenizi arttırın:

Çoğu araştırma, ideal uyku süresinin yedi ila dokuz saat arasında bir yerde olduğunu önermektedir.


Hala uyumak için bir nedene ihtiyacınız varsa şunu unutmayın, uyku lekelerinizden kurtulmanıza yardımcı olabilir!

Bu makale sadece genel bilgi verir.
Rutininizde değişiklik yapacaksanız bir uzman tavsiyesi almalısınız.

İlgili bütün makaleler

32877
|||

Uyguladığınız cilt bakım rutini

TEMİZLEME
\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2\

Daha fazlasını keşfet

BAKIM
\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2\v_gamme-correct.png

Daha fazlasını keşfet

Akneye eğilimli cilt bakımıyla ilgili daha fazlasını keşfedin